innowacje
Wykaz innowacji pedagogicznych w roku szkolnym 2022/23
L. p. |
Nazwa innowacji pedagogicznej
|
Rodzaj innowacji |
Adresaci innowacji |
Okres |
Nauczyciele, |
|
od |
do |
|||||
1. |
Ocenianie kształtujące-kontynuacja |
metodyczne |
klasy 1-8 |
na bieżąco |
wszyscy |
|
2. |
Łąka kwiatowa |
|
klasy 1-8 |
na bieżąco |
Małgorzata Pokrzywka-Kłos; |
|
3. |
Kodowanie na |
programowo -metodyczna |
0a;0b |
na bieżąco |
Marzena Krupa |
|
4. |
Jabłkowe laboratorium -kontynuacja |
programowo -metodyczna |
klasy 6-8 |
na bieżąco |
Małgorzata Pokrzywka-Kłos; |
|
5. |
Od pomysłu do modelu – druk 3d |
mieszana |
klasa 4 |
|
Tomasz Regulski |
|
6. |
Taneczna przerwa |
mieszana |
klasy 1-8 |
2.09.2022- 22.06.2023 |
Anna Jagiełło-Rosłoń |
Wykaz innowacji pedagogicznych w roku szkolnym 2020/21
- Programowanie- super sprawa i nauka i zabawa”
- Ocenianie kształtujące-kontynuacja
- Łąka kwiatowa
- Kodowanie na dywanie
- Jabłkowe laboratorium -kontynuacja
Wykaz innowacji pedagogicznych w roku szkolnym 2019/20
- Matematyka w praktyce, czyli myśl logicznie, licz praktycznie.
- Ocenianie kształtujące-kontynuacja
- „Maths in English, czyli matematyka po angielsku.”
- Kodowanie na dywanie
- Jabłkowe laboratorium -kontynuacja
- Sprawnie się ruszamy i tabliczkę dobrze znamy
- Rozwijanie kompetencji kluczowychw zakresie swobodnego
posługiwania się językiem angielskim